Shopping



Idag skulle jag egentligen fotats utomhus, men due to stormy weather så har det flyttats fram minst en vecka. Fast det gör inte så mycket för imorgon ska jag ändå åka upp till en studio i västerås och posa för glatta livet! Woh!
Så vad gör man då en regning lördag...? Jo man shoppar!
Och jag kan omöjligt shoppa utan att besöka en djuraffär. Idag kom jag ut därifrån med en ny klicker, en liten belöningspåse som kan fästas på kopplet och självklart en hel hög med Biancas favoritnoms! Ska in i veckan igen och prova ut en regnoverall åt henne. Den lilla fryslorten behöver något nytt till höststormarna. Varför är det så vansinnigt kul att köpa saker till sin hund!? ♥

Sedan att jag råkade köpa två par nya skor till mig.. ja det kan vi ju prata tyst om... ehum...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Äsch, du är värd alla skor i världen!

2010-08-03 @ 13:28:53
Postat av: miaka

Ja det blir väl nåt sånt man får göra, bara det att det är så svårt när det är i fronten, går inte att tvätta över badkaret isf utan får köra i duschen! men just nu har jag ju fått en helt annan mer röd nyans, helt sjukt :S

2010-08-05 @ 21:59:44
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0