Shopping

Då har jag åkt hem från Pojken, och saknar honom redan. Jisses vad löjligt egentligen. Jaja, lite shopping livar alltid upp! Speciellt när jag själv inte behöver betala ett öre. Hehe.. Men iaf, ni som följt bloggen ett tag vet att jag länge suktat efter den här skönheten:



Och nu är den alltså påväg hem till mig! Hurra säger jag bara. Det går verkligen inte att ha för många väskor, men den här är en given favorit och kommer bli välanvänd. Dessutom passade jag på att skicka efter att par saker till, nämligen dessa halsband.


Allt från Kreepsville 666

Precis min smak, ooh nu längtar jag bara på att de ska pluppa ner i brevlådan, dock verkr det kunna gå rätt snabbt då jag redan fått ett mail om att sakerna skickats. Hoppas tullen sköter sig bara!


Kommentarer
Postat av: Barret

Är ganska intresserad av posion-halsbandet :) Är den platt på baksidan? Rund? Har du en bild där du har den på dig? :] Superfin!

2010-03-16 @ 16:02:09
URL: http://azures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0