Ytligheter

Jag tycker om vackra människor! Så enkelt är det. Jag är otroligt ytlig av mig och jag är nog egentligen rätt stolt över det. Jag tycker helt enkelt om att umgås med vackra människor. (Men vem gör inte det egentligen)
Så varför skriver jag om det här? Jo jag kom på mig själv med att undra över världens olika definitioner av "vacker" för någon dag sedan. Hur människan alltid strävat efter att uppnå ett perfekt ideal, men hur det idealet förändras så otroligt mycket beroende på kultur, land och personlig smak.
Som jag, jag älskar verkligen killar som har större "piratringar" i öronen, det är seriöst något av det hetaste som finns! Eller hela sleeves av fantasifulla tatueringar, en touch av eyeliner och tajta tröjor! Gosh det är så man drägglar ihjäl sig av bara tanken, haha! ♥ Men hur kommer det sig egentligen att just dessa olika kriterier tilltalar mig? Är det någon som kan svara på det?

Ah well, jag kämpar iaf för att uppnå mitt personliga ideal för att bli vacker. Och även om det är svårt, och även om det är en lång väg att gå, så ska jag ta mig dit. Jag vill bli nöjd med mig själv! För tro mig, mina skönhetsideal för att bli en vacker kvinna är långt många fler än för killar.


Well fuck this! Vill man vara fin så får man lida pin.



Kommentarer
Postat av: Matilda

önskar jag hadde samma abisioner som dig, jag tar hand om mitt utseende alldeles för lite "/

2010-02-07 @ 21:01:07
URL: http://ramavoite.blogg.se/
Postat av: Sandra

Helt med dig på den alltså! :) Älskar ditt här. och nej, hundtröjan var nog inte riktigt min grej alltså, haha.

2010-02-24 @ 16:16:04
URL: http://strangecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0