Babbel

Mmm, har varit på besök hemma hos papi i ett par dagar. Har varit underbart skönt att bara slappa! Maten lagad och inga bekymmer om disk. Föräldrahem är en skattkammare, som man oftast bara upptäcker när man flyttat hemifrån!

Men det är trots allt skönt att vara hemma igen. Har spenderat kvällen med att bleka utväxt och tona om håret, en utmärkt kvällssysselsättning.

Har fått förvånansvärt många frågor om hur jag får mitt hår så blått, och hemligheten ligger i att färga på vit grund, dvs, blek blek blek! Minsta lilla gula i håret får färgen att bli grön, inte blå. Och vill man vara fin får man lida pin. ♥
Utöver det är jag rätt tom i skallen, så det får räcka med skrivande! Kanske dags att sova! Bäst att vara pigg imorgon, ska dra med min nära vän Johan och shoppa underkläder. Han lovade hjälpa mig välja ut något snyggt tills jag ska upp till pojken igen. Hihi!

Btw, jag vill ha vår! Men inte bryr sig vädergudarna om det, nej de skickar mer snö istället. *Mutter*


Saknar verkligen de sköna utflykterna jag och Beccis hade i somras. Snälla vädergudarna, ta bort snön nu!


Kommentarer
Postat av: Renée

vår hade verkligen inte vart fel. är SÅ trött på denna jävla snö :/

2010-02-03 @ 13:22:25
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ska göra på fredag. men bara ena, till att börja med. Jag är ju så nojig så ja ska ha bedövning haha, inte lika hard core som du :P har hittat en miljon smycken jag vill ha!

2010-02-03 @ 21:57:34
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: elin

älskar ditt hår :o

2010-02-17 @ 21:30:29
URL: http://kimidori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0