A New Week



Över midnatt, ny vecka.
Har lekt med en av mina bästa vänner hela helgen, och inte blev det mycket sömn. Men vem vill sova när det finns tv-spel att lira och minnen att babbla om? Jaja, nu är jag iaf väldigt trött och ska nog snart dra mig till sängen. Men först ska jag skriva ner mitt matschema för kommande veckan. Julgodismagen har fortfarande inte försvunnit helt så det blir strikt med kaloriräkningen från och med nu. Go me!

Nej nu ska jag krypa ner under täcket, Bianca har ju redan lagt sig! Blir nog till att fortsätta läsa "Pappersväggar" av John Ajvide Lindqvist. Good shit!



Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Väldans tjusigt halsband! ^^



ps: dina ögonbryn! <3

2010-02-01 @ 21:25:43
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Närå, jag dör inte så lätt. Nu har jag överlevt så mycket skit att lungcancer vore liksom lite som krokodiljägarens död: en rocka. FAIL, dvs.

2010-02-02 @ 21:43:34
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0