Christmas

Hej och hå! Nu är jag äntligen hemma efter tre nätter hemma hos pappa. Väldigt lugnt och mysigt julfirande med både hund och katt. Precis vad jag behövde. Känner mig faktiskt riktigt utvilad, även om magen fortfarande står i femton hörn. Eftersom pappa också är semiveg så erbjöds det ett helt köttfritt julbord i år. Dvs massa gottigott även för mig! Ojojoj, jag kommer vara mätt fram till nyår, minst!

 

Bianca var finaste julvovven i stan med glitter runt halsen ♥

 

Spenderade julförmiddagen med att dekorera pepparkakshus, och tjuväta massa godis.

 

En liten del av julbordet.

 

Bästa morgonjulklappen! Fick ett gammalt nummer av Batman... Förlåt, Läderlappen! Han har alltid varit min favorithjälte (även om jag många gånger tyckt bättre om skurkarna) och jag älskar verkligen hans riktigt gamla äventyr!

 

Alltså, jag är 21, men känner mig fortfarande som fem när det kommer till julklappar.

Jag älskar paket! Så enkelt är det.

 

Och tydligen så vet folk att jag älskar paket, för jag fick en hel drös!

Agilityset, ny kompaktkamera, Wii motion plus, Fallout 3 (GotY.Ed), Fallout N.Vegas, nya Photoshop:E till mac, randig nackkorsett, scanner, fancy datamus, stor reflexsskärm, presentkort värde 1.500kr, handstickade tröjor till lillan, Wall:e blueray, snygg smyckeshängare... Och massa annat! Det lönar sig att vara snäll tydligen, hehe!

 

Dagen efter, osminkad tomte.. Frukost bestående av cupcake. WOH!

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, shit, om du får såhär mycket klappar när du är 21 år, hur mycket fick du inte då när du var småbarn? :)

2010-12-27 @ 11:29:08
URL: http://emeliesportfolio.blogg.se/
Postat av: Bumbi

Ser ut som riktigt mysigt julfirande. God fortsättning på dig!

2010-12-27 @ 21:27:33
URL: http://annabumbi.blogspot.com
Postat av: Emelie

Du förtjänar alla paket du får. ;) Sen har du ju min julklapp kvar också! Hur vill du byta? Manne vill självklart vara med på det med, eftersom han också är med på klappen. Vad blir smidigast tror du? <3

2010-12-27 @ 23:23:54
URL: http://emeliesportfolio.blogg.se/
Postat av: Emelie

Bra att veta ;) Men hur ville du byta?



Ja, det är nog inte så lätt att hitta miniskor men det borde ju finnas i och med att chihuahua är kända för att ha just frusna tassar. De borde verkligen fixa fram bättre skor tycker jag, så att alla kan köpa den modell de verkligen vill ha!

2010-12-28 @ 21:00:10
URL: http://emeliesportfolio.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, självklart kan jag komma över. Men det jag menade var att Manne gärna också vill vara med och byta eftersom han är med på julklappen till dig. :) Så jag undrade väl indirekt om vi kunde ordna på något sätt så att vi sågs alla tre. För jag antar att vi inte kommer vilja vänta med att öppna klapparna tills gången efter ifall du och jag ses ensamma första gången efter jul ;)



Jag såg på någon sida att de hade storlek 1 (eller vad deras minsta storlek nu hette), de skulle passa chihuahua, dvärgspets och valpar mm. Kommer dock inte ihåg var jag såg det men det var inte längesen alls. Jag kan försöka hitta den åt dig om du vill!



Sen vet inte jag hur stor andel av alla som sätter skor på sina hundar som har just chihuahua, inom rasen kan det självklart vara som du säger men när det gäller många andra raser och ibland även chihuahua modell större så finns det nog tyvärr en alldeles för stor del som tycker att det är sååå gulligt. Det är just den inställningen som jag har så svårt för.

2010-12-29 @ 00:58:28
URL: http://emeliesportfolio.blogg.se/
Postat av: eahunddagis

Svar: Det är så det ska vara, en lugn hund i famnen inomhus! sjukt söt! :)

2010-12-29 @ 15:18:14
URL: http://eahunddagis.blogg.se/
Postat av: jimmie och kingeling

Klart Bianca är finaste julchihuahuan i stan! :)

..och finfint pepparkakshus du dekorerat me! Mitt blev uppätet av mina (hemska) småsyskon :(

2010-12-31 @ 17:04:31
URL: http://kingeling.blogg.se/
Postat av: Veronica

Någon aning om vart agilitysettet kommer ifrån? Lite sugen på det till mina grabbar :D Har testat agility med dom en gång och det gick hem :)



Fin hon är din lilla tös, med glitter o allt :D

2011-01-01 @ 14:00:35
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0