Update

Pic not related.

 

Spenderar dagen med att spela Fallout och städa. Egentligen skulle jag varit på konstterapi idag, och sedan in till centrum och köra en rea-räd, men mitt huvud sa nej till båda. Blir till att försöka igen efter nyår helt enkelt.

 

Och på tal om nyår, njöt just av ett jättestort, underbart fyrverkeri! Det är en affärskedja som ordnar ett dunderfyrverkeri varje år, och jag har första parkett från mitt köksfönster! Så jag och Bianca stod och njöt i säkert tio minuter av skådespelet. Är verkligen så glad att lillan inte är skotträdd. Hon låg i min famn och tittade storögt på alla ljus på himlen, lugn som en filbunke. Det är så de ska vara, en trygg hund ska inte behöva vara skotträdd, mysvovven ♥

 

Ps. SJUKT sugen på en riktigt fet pizza...

 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Så härligt att ha en hund som inte bryr sig! :o Jag har två; var för sig bryr dem sig inte, men skäller en skäller alla. D;



I'm diggin' your hair btw! :DD

2010-12-30 @ 21:00:56
URL: http://rbckart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0