Julfix

Hello. I love my hat ♥

 

Idag har det bara varit en enda sak på schemat. Julfix!

Det här är första gången i mitt liv jag tagit in granen innan den 23:de. Fast eftersom jag ska bort imorgon kändes det lika bra. Dock uppstod ett litet problem då jag skulle fästa granfoten, stammen var för lång och eftersom jag inte haft en såg i min ägo sedan jag flyttade hemifrån fanns det bara en sak att göra. Avbryta det hela och älga till järnaffären.

 

Men nu står min lilla gran på plats iaf, efter mycket slit och släp. Riktigt snygg blev den också om jag får säga det själv! Och självklart så hänger det en massa mumsiga polkagrisar från grenarna.

Utöver det så är alla små tomtar dessutom på plats, dukarna strykta och kylen full med knäck. Som det ska vara med andra ord. Nu är jag redo för att fira jul. WHOOP!

 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Inte jag heller ;)



Naw, sötmössan!

2010-12-23 @ 23:36:36
URL: http://emeliesportfolio.blogg.se/
Postat av: Mattiasfrida

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-06-22 @ 10:40:20
URL: http://mattiasfrida.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0