Birthday


Nu sänker sig tystnaden.
En sådan där tystnad som bara uppstår efter en hel dag av stoj och stim. Ett konstant pratande som tillslut smälter ihop till ett stilla sorl.. Nu är det borta och jag välkomnar tystnaden.
Min födelsedag är över, jag står ensam kvar efter gästerna, ett år äldre och med golvet fyllt av skrynkliga presentpapper.

Tack älskade pappa för de här åren, och tack för en mysig dag. Du är ju hjärnan bakom allt, och trots ditt nuvarande tillstånd så fick du ihop en fantastisk dag. Förstår inte var du hittade kraften.


Älskad Pappa som ensam fick ta hand om mig som liten.. Och ännu idag står han där som en trygg klippa i stormen.



Till er läsare kan jag ju avslöja att jag fått världens bästa present. Något så fantastiskt att jag inte ens nu kan förstå att det är sant. Det är en dröm som kommer gå i uppfyllelse. En dröm jag haft i många, många år! Vill inte riktigt säga vad det är än, men snart så..

Och utöver detta fantastiska så har jag äntigen fått en ny PSP! Efterlängtat..!
3000kr i presentkort och pengar, en massa smink och underkläder, nya soffkuddar, en hårtork och en väldigt speciell tavla pappa fixat ihop. "Licensbevis för vuxen Människa"
En hel del annat med, men orka skriva upp allt.
Känner mig väldigt bortskämd. Tack allihopa!
Tack, tack, tack!





Och idag Onsdag drar jag åter upp till Västerås för att fortsätta mitt firande.
See ya there!




Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

hehe grattis i efterskott. du verkar ha en fenomenal pappis!



sv Vilket fint smeknamn :) och tack för att du gillade min text!

2009-09-30 @ 09:17:26
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Emelie

Grattis än en gång, ha det så bra i Västerås! <3

2009-09-30 @ 11:41:46
Postat av: thaitrÄsh

man vill inte bli vuxen! jag lovar ^^

2009-09-30 @ 18:07:26
URL: http://thaitrash.blogg.se/
Postat av: Candy

Låter som riktigt fina presenter och en bra pappa. Grattis i efterskott!

2009-09-30 @ 21:52:27
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0