Fail

Magen svider av hunger och illamåendet nöter.
Det känns som om det här är en scen som har blivit alltför välkänd för mig på sista tiden. Men jag är ju som sagt på resande fot, och i den här lägenheten serveras det inte mat, om det nu inte är så att jag själv lagat den. Men sanningen är att jag inte är en hemmafru till uthyrning, jag är på besök. Då ska man inte behöva laga mat varje gång magen kurrar till, och speciellt inte i ett kök där man inte hittar ett skit.
Dessutom är jag sjuk, och kraft att koka ihop något finns inte alls.
Och nej, det finns inte mackor här, eller det ligger något fancy bröd i frysen, men det vågar jag inte röra. Vill inte att någon ska bli arg på mig.

Därför sitter jag nu här, hungrig och sjuk.
Fail.


(självporträtt från halloween)

PS. Rosor från pojken, dagens höjdpunkt.



Kommentarer
Postat av: Becca

Finis, du är så vacker! Jag skulle verkligen fixa mat åt dig om jag kunde och kurera dig! Försöker skicka över food



Btw, dina ögon är magiska.

Puss

2009-11-04 @ 07:56:26
Postat av: Johanna.

Du får komma över hit och äta om pojken är ond och inte bjuder på mat.

2009-11-04 @ 13:23:49
Postat av: mitsukai

IIH FOODZ <3

2009-11-04 @ 13:40:54
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Du var ju inte dåååligt snygg då eller?!

OMG sååååååååååå otroligt snygg du är <3333

2009-11-05 @ 15:21:16
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0