Placebo

Ursäkta pissiga bidkvalitén. Min kamera sjunger på sista versen.

 

Och för er som inte var där.

Det.. var.. magiskt!

 

Stog som i ett lyckorus, och bortsett från en jävla bitterfitta i rutig tunika o världens fetaste röv som envisades med att tränga sig (den enda som var sådär) så var allt perfekt!

Brian var extremsnygg, Stef utförde sin gaydance och de spelade både Song to Say Goodbye och Soulmates. Den senare dock i en mycket märklig mix, men ändå!

 


 

Mer bilder + film kommer upp så snart som möjligt. Oh gosh, nu kan jag dö lycklig!




Och för er som undrar, såhär såg jag ut under den stora dagen.
Och varför jag ser sur och död ut är för att klockan var åtta på morgonen när bilden togs.. Det är omänskligt att vara vaken så tidigt!

 

 


Kommentarer
Postat av: Panda

Jag har bara hört Every me every you av Placebo. Jag såg en film med den som låten som soundtrack och gillade den verkligen. Dessutom så passade den så himla bra in i filmen ^_^



Kram från Panda

2009-11-16 @ 17:27:53
URL: http://lifethatslife.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, Placebo var sjukt underbart! Så jävla underbart, jag dock och återuppstod under konserten...



Btw, den mixen av sleeping with ghosts heter Soulmates och var b-sida på this picture.. Intresseklubben antecknar.



Men iaf, sjukt underbart var det!

2009-12-02 @ 20:27:45
URL: http://hanna-hjorth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0