Stuffz

BLARGH!
Vilken dag, har i princip bara sprungit ärenden. Fram och tillbaka, fram och tillbaka.
Men det värsta är väl att det inte är slut än, måste nämligen packa klart för imorgon då jag åker upp till Örebro. Ah well, bara att sätta igång. Dock är jag lite stolt över mig själv som lyckats få klart håret! Blekt det, silverschampoo och toning. Så nu har jag en stor hög med färdigfärgat löshår. Lovey! Tog bara ett par timmar. Men vill man vara fin....
Dock fattar jag inte hur jag lyckas. La ett paket handskar inne i badrummet, men när jag väl började kladda med färg låg handskarna fortfarande prydligt inplastade.. Hur kan man glömma en sådan sak?
Jaja, nu ser mina händer ut såhär.. Sexy mama!


Allmänt het bild, i know. My serious face ♥

Ser iaf fram emot att träffa mammsen. Var evigheter sedan vi sågs under en längre period! Dessutom har jag både vaxare, hårfrisör och läkare i Örebro.. Så jag kommer springa en hel del ärenden där med.



Förresten hade jag min übersnygga tröja från Iron Fist på mig idag. Gosh vad jag älskar deras kläder!


Kommentarer
Postat av: Becca

Grymt fin brud och skitsnygg tröja! puss

2009-11-12 @ 09:42:48
Postat av: Ai-ichigo

Hey. Har sett dina fina bilder och ÄLSKAR din hårfärg :D

Var är den köpt~? ^_^

2009-11-14 @ 02:45:18
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

riktigt snygg tshirt



det är midnight blue du använder va? jag har haft den med... hur ofta färgar du ditt hår egentligen?



kram

2009-11-14 @ 10:58:49
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0