The Stuffz

Här kommer de lovade klippen och bilderna!
Som sagt, det var en underbar konsert, visst att över halva publiken redan fått vita hår, men det är samma sak när depeche mode spelar, eller när jag var på the cure. Men det blir ju så när man gillar musik som skapades för årtionden sedan. Dock inte mig emot, det blir en underbar stämning när åldrar med samma intresse möts.
Jean Michel Jarre är ju en legendrisk musiker så självklart var scandinavium fullsatt, och han spelade en massa klassiker! Det var allt man ville ha plus lite till, fast det kändes för kort... Bara  1 1/2 timma.

Grym lasereffekt när det växte över hela scenen!



Tyvärr brusade ljudet till sig här, men det är en jättestor kör som man hör. Väldigt mäktigt!



Lite awsome ljuseffekter!



Och så lite bilder. Lägger upp dem i miniatyrer så får ni själva klicka upp om känslan faller på!

 



Och sist en bild på mig och pappa.
Jag ser ut som en köttbulle när jag ler! Men jag var lycklig, och då ler man!



Kommentarer
Postat av: Johanna,

Tycker du ser mest ond ut på den bilden. :p

2009-05-13 @ 23:54:15
Postat av: Cissi

Åh rabarberpaj <3 haha



Va fiiin du va på kortet!! Så himla tjockt fint hår!



Ja det e sjukt dyrt att gå på konsert. En kompis syrra ska på britney, å vissa biljetter kostar uppåt 9000. Hallå?? Vart e världen påväg...

2009-05-14 @ 00:48:18
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/
Postat av: mitsukai

hehe I'm EEEEVIL!!!

2009-05-14 @ 01:42:58
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: mathilda

the cure på hovet var underbaaaaart!

2009-05-15 @ 17:52:51
URL: http://mmathi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0