Update

Väldigt dåligt med uppdateringar, men hallå! Solen skiner, det är vindstilla och gräset är torrt nog att ligga på.
Jag har inte ens varit fastklistrad framför tv-spel, utan suttit ute och läst eller tecknat. Lovely!
Dessutom har jag passat upp på min lilla vovve som i onsdags var inne för operation. Var en tand som skulle bort efter att ha växt helt fel och bara orsakat henne smärta. Så hon har varit lite snurrig av smärtstillande och narkosen.

Nu mår hon iaf mycket bättre och vi har precis kommit in från en tvåtimmarspromenad i skogen. Jo för äntligen så har jag hittat en underbar promenadslinga, en gammal grusväg som slingrar sig runt i skogen. Tyvärr är det en bit att gå för att komma dit, men sååå värt  när man vänder in på skogsvägen.

Nä nu ska jag städa!
Återkommer lite senare, that's a promise.

Kommentarer
Postat av: Becca

Saknar dig och din sötnos!

2009-03-20 @ 18:14:30
Postat av: Maria

Vilket snyggt hår du har :D

Fin blogg.

Ska vi följa varandra på bloglovin?

Trevlig kväll

2009-03-21 @ 16:40:44
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Martina

Åhh lovely... älskar solen.. ha en bra dga!

2009-03-21 @ 17:52:26
URL: http://bimbofierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0