Update

YAY!
Äntligen har jag tid för bloggen. Jag har haft fullt upp med att slå på datorn, träna och ha djupa konversationer om smaksinne med farmor.. Som förövrigt bjöd på underbara semlor!
Resultatet är en dator som fortfarande inte vill starta, träningsvärk i armarna, och en semmelfylld mage!
Bra att få lite "mat" därinne, då jag på något sätt bara lyckats få i mig tio alvedon under dagens lopp. Jag är inte duktig på att äta när jag är ensam.

Ingen vidare dag alltså!
(bortsett från semla)



Btw så håller jag på att bjuda på den här snyggingen.
Så söt att jag inte kan motstå!




Har ett lite djupare inlägg på G, ska bara göra kladdkaka först!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åååååh kladdkaka! Fan va gott.



Men vah? Foster på burk? Nu skojar du. Eller? Eller? ELLER? :)

2009-03-11 @ 03:26:56
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0