Todays Shopping

Vanligtvis brukar jag tycka sisådär om modebloggar, men den här klänningen är bara så söt att jag måste visa.
Från HM.. Love it. Jag ser visserligen lite panda ut, brukar inte ha rutigt... men jag blev kär iaf. Till våren så är det ju bara att byta ut byxorna mot knästrumpor. Wih!
Jeansen köpte jag också idag, på TopShop-"rea på rean". Behövde verkligen ett par vanliga svarta brallor att traska omkrig i.
Mycket nöjd med mina inköp!



Sen blev det också smycken från HM (ja, favoritaffär här i sverige)



Ringar i silver och svart och även ett halsband med stort hjärta i silver och svart.



Sen införskaffades ochså en kofta med pooof ärmar. Sånadär stora och härliga, blandning mellan tunika och tröja, plus underkläder. Tredja paketet inehöll den rutiga bh:n som tyvärr inte fanns i store längre i min storlek. Så de skickade ner en från Stockholm. Jag är held sålt på det rutiga paret...



Utöver kläder köptes brickor till köket, söta disktrasor från Lagerhaus-utbudet. Sånnadär roliga för att piffa upp diskandet, almanacka, linsvätska och smink. Och som sagt, i princip allt (bortsertt från linsvätskan) var på presentkort från i Julas.
Ojojoj...


Kommentarer
Postat av: Johannski, igen.

Woot. är håret blått nu?

2009-01-15 @ 23:57:06
Postat av: Mitsukai Svarar

JOJJO

Njao, hällde i en burk blå färg o blandade med två lila, så det blänker blått men är mer lila =)

2009-01-16 @ 01:31:13
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Rockfen

Såna dagar är underbara, härligt att bara kunna välja och vraka!

2009-01-16 @ 08:27:28
URL: http://rockfen.blogg.se/
Postat av: Mitsukai Svarar

ROCKFEN



Jag håller med till 100% =)

2009-01-16 @ 17:38:34
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0