Ik, Ice!

Om jag skulle lägga en bild i det här inlägget skulle det bli av min rumpa, men tror nog inte det skulle vara så uppskattat.
Varför rumpan då? Jo för att Örebros kommun inte tycker det är värt att sanda gångvägarna. Och varför inte det? Kanske för att de tycker det är extremt roligt att titta på mig, och alla andra som halkar runt med sina matkassar, shoppingväskor eller whatever.
Jag gjorde en så ursnygg vurpa mitt på järntorget, en såndär klassiker där benen flyger rakt ut framför en. Svårt att låta bli då det bara fanns is att gå på. Klask rätt ner på rumpan vilket resulterade i att halva min högra skinka är ett virrvarr av blått, lila och gult. Ser helt miffat ut, och ont gör det. Får halvligga i soffan. Hihi jag är rätt klantig, men en isbana är väl som att be om att jag ska clowna mig! Dumma Örebro!





Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, jag gjorde en sådan grej! fast i trappan... shit, blev helt randig på rumpan och ryggen. Trodde först att jag bröt nacken typ, fick ju ett trappsteg rätt i nacken och kom liksom inte upp... tragiskt.



Jag kommer bli en sådan där som bryter lårhalsen tio gånger innan jag blivit 68 ;.)



Tack för din kommentar också! Kan bara säga att du har så rätt, så rätt!

2009-01-22 @ 01:04:11
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0