WIIH!

Idag var det en bra dag!
Vägde upp mot gårdagens totalfailande.

Har fått tre paket på posten! Tre stycken!
Sånt blir man glad av. Det första var Lolitapaketet inehållande detta:












Lixom ååh, ni kan inte fatta hur snygg skjortan är IRL. Ska fota allt på mig såklart, men tills dess får ni nöja er med dessa bilder!
Andra paketat innehöll försenade julklappar från Jojjo... Jag höll på att skrämma ihjäl Bianca när jag öppnade och började studsa upp och ner!



Två böcker jag tänk köpa jättelänge, men inte direkt haft pengar över till och serien Queer as Folk som jag ÄLSKAR!
Kan det bli bättre?
Bara om Jojjo själv hade ploppat upp ur paketet!

Visar tredje paketet + alla shoppinginköp lite senare. För idag har jag storshoppat! La ut  c.100 kr själv, resten var på presentkort.. Massa presentkort. Ojojoj!

Som sagt. Lyckad dag!



Kommentarer
Postat av: Johanna.

Bra att du gillade dem. :D Måste erkänna att jag köpte en QaF-dvd til mig själv också på samma gång. XD

2009-01-15 @ 19:53:22
Postat av: Mitsukai Svarar

JOJJO



Jo du sa ju att du köpte den till dig =D

2009-01-15 @ 20:43:19
Postat av: cassie

åå sååå snygga saker! Var köpte du lolitasakerna från?!

2009-03-15 @ 08:23:57
URL: http://www.cassie-nova.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0