Fuck Mondays

Happ, verkar som om det inte kan bli några nya bilder förrän imorgon. Skivorna jag behöver för installation ligger hemma hos pappa, jag som trodde jag fått med mig allt i flytten.. Lol.
Jaja, händer ändå inget skoj idag. Skolstart är ju allt annat än roligt. Betala räkningar är ännu tråkigare.. och dammsuga blir grädde på moset inom tråkighet. Jag hatar måndagar!
Men skulle man ta bort måndag skulle tisdag få ta all skit, och skulle tisdag tas bort..  ja ni fattar.. Så jag antar att man ska vara glad över att måndag finns. Någon gång ska ju veckan börja.. Början på vecka tre, och första lovet är inte förrän om sju hela veckor. Fy fan.

Jag är gnällig idag!

Kommentarer
Postat av: Becca

Nu ska vi tänka positivt, right? På lovet får du ju liksom träffa mig osv. Tiden går fort när man har roligt? oO Fast skolan är ju inte direkt rolig, men iaf. Okeeej, megasuperlångt onödigt inlägg, men wtf, det är tanken som räknas! (:

2009-01-12 @ 21:59:58
Postat av: Becca

Nu ska vi tänka positivt, right? På lovet får du ju liksom träffa mig osv. Tiden går fort när man har roligt? oO Fast skolan är ju inte direkt rolig, men iaf. Okeeej, megasuperlångt onödigt inlägg, men wtf, det är tanken som räknas! (:

2009-01-12 @ 22:06:33
Postat av: Becca

TITTA!! Nu kom den två gånger ändå, vad vill blogg.se?!?!??!?! o__O



2009-01-12 @ 22:24:35
Postat av: Mitsukai

SVAR TILL BECCA



HAHA jadu =)

<3 på dig iaf

2009-01-12 @ 22:33:04
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0