Update

Puh, det var mycket shoppinginlägg där..
Ska in och bada Bianca nu som kräkte upp en hårbollsgegga innan.. Ljuva sidor med djur ibland, hihi. Fattar bara inte var hon fått tag på håret, jag borstar ju henne, men hon är väldigt intensiv på att slicka sig efter varje promenad så det är väl därför. Mah lite skit får man ta för att få umgås med våra underbara fyrbenta vänner!

Fick förresten ett sånt uppmuntrande mail från Katarina som jag köpte Bianca av innan. Blir glad av att få sånt härligt berömmande och det blir en riktigt härlig självboost. Jag vill ju verkligen ta hand om Bianca så bra som det bara går (och lite till)
Hon är min Bianca-älskling till 100%

Kommentarer
Postat av: Becca

hejsöt! saknar dig, får man ringa? (a)

2009-01-15 @ 22:40:18
Postat av: Becca

Smsa mig om du kan iaf, så kanske vi kan prata en stund. Jag går från datorn nu. ^^

2009-01-15 @ 22:41:37
Postat av: Fia

Kul att hon som hade henne innan hör av sig. Vissa upppfödare brukar skita i de. Tjejen jag köpte Tyson av ville att jag skulle skicka bilder så ofta jag ville o så ville hon ha en liten återträff om ett tag. Kul när dom vill se hur det är med hunden :)

2009-01-15 @ 23:26:54
URL: http://svung.blogg.se/
Postat av: Mitsukai Svarar

BECCA



Ih blidde nog lite sent nu =( jag ska pluppa i säng.

Puss iaf

2009-01-16 @ 01:27:44
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Mitsukai Svarar

FIA

Jag håller med! Vi har jättebra kontakt och mailar varandra med jämna mellanrum =)

2009-01-16 @ 01:28:27
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0