The Cutest Bianca

Skojig grej som hände när jag va på stan en snabbis. Kikade på byxor och hade ställt Biancas väska med gullet sovandes i på en stol alldeles brevid mig. Helt plötsligt kom en 20+ tjej fram till mig och såg helt upspelt ut.

Hon: ÅH!!Vilkenunderbarhund. Såjättesöt!
Jag: Ja visst är hon fin
Hon: Jag har en vännina som är gaalen i chihuahuor, snälla kan jag inte få fota henne?
Jag: Ööööh visst.

Bianca hade under samtalet vaknat och kikade sömndrucket ut ur väskan och tittade förundrat på tjejen som knäppte massa bilder med sin mobilkamera. Sen tackade hon så mycket och försvann.



Kommentarer
Postat av: isabelle

svar: aha men det visste jag inte! :D

då lärde jag mig ytterligare något nytt ju! :)

tack!

2009-01-16 @ 21:49:47
URL: http://isabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0