Roller

Sitter och pausar lite i spelandet, och självklart ligger Bianca i mitt knä. Mitt knä som snart är lika hårigt som hon själv.  Likadant på bussen igår, när jag väl tittade ner på min klänning.. IK! Klänningen hade på ngt mystiskt sätt bytt färg! HAHA!
Djurvännens bästa räddare måste vara HM:s decimeterstora roller!
Jag menar hur mycket jag än tycker om Bianca så är hon en liten hårboll som älskar att ligga på mina kläder!
Och ute på stan är det ju inte sådär vansinnigt smidigt med en vanlig, enorm klädroller, så jag blev överlycklig när jag hittade den lilla smidiga saken! Trodde de slutat tillverkats då jag inte sett dem på jättelänge! Men nu så, med två extrarullar så är jag klar att åka ut igen!



Nu ska jag fortsätta spela!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0