Home again

Sooooo I'm back!
Efter ett par intensiva dagar men massa tågåkande, mycket ekonomisnack och en hel del sömngångaraktigt traskande på stan så är jag äntligen hemma igen. Sova ut, fan vad skönt! Höll dock på att dö av ryggsmärta på väg från tåget. Aj säger jag bara.

Btw, det är ju rörlig reklam ang filmen "bröllops-duellen" lite överallt. Jag som har bilddagbok har sett den mycket där. Tycker personligen filmen verkar jättetråkig och kommer aldrig se den, men reklamen är superkul!!
Jag menar, jag kan inte vara ensam om att misstolka det här, aniktsuttrycken säger allt ftw!




Kommentarer
Postat av: Becca

Haii babe, hur blir det med allting på sportlovet? Vill du fortfarande att jag ska komma?

Isf måste jag nog köpa biljetter den här veckan osv. Aja, hoppas att du mår okej (:



PUSS!

2009-01-21 @ 23:23:17
Postat av: Johannski.

Buttsecks!!11!11!!!

2009-01-22 @ 12:15:50
Postat av: Mitsukai Svarar

du sa ju att du skulle beställa förra vecan ang. v.9. Kika o sen säga till vilka datum XD Så jag bara väntar :P

2009-01-22 @ 16:47:21
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Mitsukai Svarar

JOJJO



PRECIS!!!!

2009-01-22 @ 16:47:48
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0