Family Dinner

Pappa ringde innan och sa att det är släktträff inne i Göteborg imorgon. Vet inte om jag ska krypa ihop under soffan och dö eller hoppa av glädje. Får alltid samma känsla när det blir dags.. Visst ska det bli jättekul att träffa vissa, men samtidigt är det ju jobbigt att träffa folk man inte sett på jättelänge. De flesta har väl vant sig vid hur jag ser ut men ändå.. haha!
Jag avskyr den där "hälsa på varandra-ritualen" där alla säger att det var aldeles för längesedan man träffades och alla vill veta allt om alla på c. fem minuter. Sen är ju middan trevlig (hoppas min mage lugnat sig tills dess) då man lixom parar ihop sig med sin favoritsläkting och pratar om alltmöjligt.
Dessutom ska det bli grymt roligt att träffa Niklas och Madde... Kusinerna jag inte sett på säkert fyra år!

Lite speciellt blir det ju dessutom nu när Bianca ska med. on har ju redan träffat Fasters pappis Nova, men det var på hemmaplan, så det ska bli spännande att se hur hon reagerar på Novas mark.

Hoppas de kommer ihåg att jag inte äter kött
Lol




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0