Doggie Update



The battle of the tail!
Bianca är FÖR söt. Hon har knaprat på den där jävla grissvansen i snart en timma. Enträget *tugg slask smack* med små uppehåll för att med viftande svans bära den närmare mig. Själv tycker jag den avhuggna svansen är vidrig! Men vissa vegetariandelar får man lägga under lock när man har en köttätare till hund, har till och med köttbullar i kylen till henne! Träningsgodis, hon blir så härligt till sig när jag tar fram köttbullspåsen. Hoppas och viftar, snurrar och ställer sig på två tassar. Hon är så uppmärksam och snart kan hon hälsa på kommando (sitta och sträcka fram ena tassen).

Sen vi kom hem från Örebro har hon varit jättemattig. Följer mig som en liten skugga och hoppar upp i knät så fort hon får chans till det. Visst har hon det bra med min mamma som hundvakt, och det vara bara över en dag, men det verkar allt som att hon är riktigt rädd att jag ska "överge" henne igen.

Mm nu är min mat klar, stekt potatis med gräddfilssås!
Puss


Kommentarer
Postat av: Sussi

Det är ju bra att alla restdelar kommer till nytta åtminstone så att det inte bara slängs....eller blir köttbullar och korv.



Tack så mycket! Ja mina fotoögon får spel när solen skiner mellan träden. :)

2009-01-25 @ 14:09:50
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: Mitsukai Svarar

SUSSI



Mmm, precis. Det är så man får tänka.. men när jag hittar grissvansen under kudden får jag spel XD



Det är ju så magiskt så inte så underligt =)

2009-01-25 @ 15:44:35
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Elica

Aaaw, vilket söt liten hund du har =)

2009-01-26 @ 08:31:47
URL: http://elica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0