Crazy Hair

Hej jag har vänt på dygnet.. Blä!
Det är så jobbigt att behöva vända tillbaka... jag får ta och svälja ett kilo sömntabletter klockan sju imorgon helt enkelt. Tills dess får jag göra det bästa av situationen.
Har precis beställt hem hårfärg.. tänkte prova turkos den här gången, men köpte även hem lila.. För jag vill ha kvar det ett tag till! Trivs med mitt lila trassel till hår helt enkelt! Även om det skimrar i blått då jag alltid häller i en burk "atlantic blue" som det så fint heter, i blandningen av lila.
Woho! varför ha tråkigt hår när man kan vara färgsprakande! Fast det är bra att ha en neutral peruk i garderoben. Iaf om man helt plötsligt vill dra på sig en söt lolitaklänning eller ska vara snäll emot farmor på  någon begravning. Inte för jag vet vem som skulle kunna dö, men ändå. Hon tycker jag är konstig, men tror hon tycker om mig väldigt mycket iaf. Hon säger "Du är min favorit bland barnbarnen" så det känns bra. Dessutom står jag som arvinge till en hel del riktigt fina grejer.. Men sånt ska man inte tala om nu.. Nej för jag vill ha kvar min farmor läääääänge till!
Nej istället ska det pratas om konstiga hårfärger och galna påhitt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0