Monday

Ska snart krypa till kojs och kika på lite Futurama, men tänkte först ploppa in här en snabbis, för uppdatering.
Ligger en härlig stämning över lägenheten just nu, sådär härligt stilla. Eller, ja.. Bianca gnager som en toka på ett nytt ben, men utöver det så är det helt tyst.
Ska försöka somna någorlunda idag, ska trots allt upp tidigt för att möta upp Cissi i Götet för julshopping och fikamys. Vi har det verkligen lika trevigt varje gång vi träffas, även om det inte blir så ofta som vi vill. Såhär såg vi iaf ut förra träffen, söta Cissi, och jag med min lolitaperuk. (+ min stora, farliga vovve)



And on a completely unrelated matter.
JAG HATAR DHL!
De skulle levererat ett paket till mig i fredags, men klockan nio blev jag väckt av att en tant sa att det är ändrat till måndag. Så måndag morgon och jag såg till att vakna i någorlunda tid för att inte (som vanligt) bli väckt av budet vid dörren. Tror ni de dök upp.. Nehej. En hel dag till spillo. När jag vaknar igen ska jag ta ett ordentligt snack med leverantörerna därborta. Mutter mutter...


Kommentarer
Postat av: thaiträsh

ni är så fina !! ja hunden med :P



2009-12-08 @ 18:18:15
URL: http://thaitrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0