Cold Weather, Warm heart

Fy för katten vad kallt det är!
Lillskiten ser ut som en vandrande köttbulle på promenaderna nuförtiden. Först en tröja sedan nya täcket (med extra foder) och ovanpå en refexscarf. Och jag då, jotack själv ser jag ut som en michelingubbe! Tror vi båda är ungefär lika frusna, sådan matte sådan hund. Tack o lov att jag vaxade hennes tassar med dubbla lager. Hon behöver köldskyddet! Borde kanske ta och vaxa min näsa med, höll på att förfrysa den när vi var ute sist.. Hutter!
Dock så är det ändå lite mysigt med isen på vattenpölarna, och de stora vita molnen som blir när man andas...

Fast idag är jag iaf extra varm inuti.
Blev väckt av ett blomsterbud som totalöveraskade mig med en bukett från pojken. En helt underbar juluppsättning med rosor och nejlikor, dekorerat med julkulor, glitter och med en liten ask choklad. Seriöst, hur kan man låta bli att falla totalt för en sådan kille?


Kommentarer
Postat av: Anna

Nåmen ååå va underbar pojkvän du har :)

Min Fredrik å din kille påminner om varandra :)

Lika snälla :)



Kram

2009-12-03 @ 09:29:19
URL: http://candymania.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0