Batman!



Jag är så otroligt chill just nu. Läkarna har dubblerat min medicinering så jag känner mig lite som en zombie. Rätt skönt faktiskt, och framför allt, behövligt! Ligger i sängen och gosar med Bianca, dricker juice och tittar på Batman. Inte någon av de nya filmerna.. nej nej! Jag tittar på den tecknade Batmanserien, som jag följde när jag var liten! Hittade den helt random när jag slösurfade och blev genast fruktansvärt nostalgisk!
Jo, för som lillskit var jag en riktig hjältenörd. Jag älskade Spiderman, Zorro och så självklart Batman. Och även om jag inte kunde läsa klockan så visste jag precis hur visarna skulle stå för att det skulle vara dags för tv!

Jag hade faktiskt en liten crush på Batman, och det var också där som min förälskelse för fladdermöss föddes. En förälskelse som fortfarande är stark! Underbara djur.
Nu ska jag fortsätta titta. Tihi! Lovely!





Oh and btw! Självklart somnade jag ifrån auktionen om tavlorna, så någon annan hann norpa dem. Men någon gång ska jag väl ändå hitta rätt!




Kommentarer
Postat av: maaria

åh, nostalgi är (oftast) helt underbart :)

2009-08-14 @ 13:16:24
URL: http://feelmymusic.blogg.se/
Postat av: maaria

åh, nostagli är -oftast- helt undebart!

2009-08-14 @ 13:16:59
URL: http://feelmymusic.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

hoppas du haft en toppen kväll babe!

2009-08-19 @ 23:22:47
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0