BAT CROSSING

Jag älskar små onödiga saker, speciet när man själv inte behöver betala för dem.
Mitt senaste fynd är denna snygga skylten från Ebay.



Jag har ju älskat fladdermöss sedan jag var.. väldigt liten. Vet inte varför egentligen, de flesta verkar ju vara rädda för dem. Men jag ville ha en fladdermus som husdjur redan som en liten skit. Jag sprang runt i grottor och letade, uppslaget om dem i min "barnens djurbok" är söndertittat. Faktum är att min längtan efter en chihuahua först kom från att de ser lite ut som fladdermöss. Jag fick nämligen en tidning när jag var omkring sex år med en artikel om chihuahuor, och då bestämde jag mig för att när jag bev stor skulle jag ha en "fladdermushund".
Och tänk, nu har jag det ♥


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahaha. Ja, dem ser faktiskt ut som fladdermöss. T.o.m sötare :)

2009-09-01 @ 10:12:23
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0