GAH

Sådär. Nu har jojjo varit hos mig i exakt ett dygn. Dendu!
Och jag har självklart inte alls hunnit med bloggen. Nej för att vara ärlig så blev det tv-spel till tretiden på natten, och sedan sov vi bort halva dagen. Efter det har det varit fullt upp med plugg och skratt. Gött liv med andra ord. Imorgon blir det shopping dessutom! Har en hel lista med saker som jag vill ha. Får se om jag kommer hem med något av det, hoppas det.

Annars så ska Bianca löpa snart och jag håller på att få fnatt över att det ska markeras en halv miljard gånger när vi är ute och går. Det ska iaf inte bli några killar för henne den här gången, men hon verkade inte fatta det när jag förklarade att hon inte alls behöver kissa på varje grässtrå. Jaja, jag tycker om henne ändå.

Nu ska jag ringa till pappa och be honom skrika lite på grannen. Hon har fest NU.
1. Det är måndag
2. Vem fan börjar spela skyhög musik klockan tio?
3. Det är asdålig musik!!

GAH!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag jobbar heltid på förskola samtidigt som jag pluggar på distans till barnskötare :)

2009-04-20 @ 22:54:05
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: miaka

nej det är verkligen inte likt henne, men det är en stort stört snygg bild! men du ska du med se henne nu i gbg? eller ska du se henne i sthlm?

2009-04-20 @ 23:43:23
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du verkar ha smått störiga grannar. :(

2009-04-21 @ 08:27:12
URL: http://rockfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0