No Title

Alltså... termometern skjuter i höjd, jag smälter och gräset torkar.
Det är eldningsförbud (haha, fail på majbrasan) och Bianca ligger utslagen i skuggan. Men jag var duktig och satte upp smådjursstängsel runt min uteplats innan idag, blev jättefint, så nu kan dörren stå vidöppen och Bianca får gå ut och in som hon behagar. Får passa på och njuta av uteplatsen så länge det varar, nu är jag trea i kön på två stycken tvåor, högsta våning med balkong.

Nej, nu ska jag gå och stoppa huvudet i frysen.
Hörs lite senare! Vem orkar sitta vid en varm dator?!


Gammal bild



Kommentarer
Postat av: Johanna,

Najs. Ligger de också i Skene eller?

2009-05-01 @ 12:10:53
Postat av: mitsukai

Kinna centrum, lite större, mer affärer, men fortfarande nära till Göteborg =)

2009-05-01 @ 14:03:30
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: carro

Snygg bild! :)

2009-05-01 @ 14:07:07
URL: http://carolinehallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0