Update

Sitter och  känner mig rastlös.. och hungrig. Det enda jag kunnat behålla i matväg idag är en tomat. Hoppas illamåendet är snabbt övergående. Sist höll det i sig en månad, och visserligen blev man ju smal och fin, fast det är inte så kul att spy så fort magen får någonting i sig. Dumma biverkningar!

Och på tal om inget, idag har jag lagt en intresseanmälan på en lite större etta.
Finns både för och nackdelar med att flytta, såklart. Men det som lockar mest är större yta. Får se hur det blir.
Jag trivs ju ändå riktigt bra där jag bor nu.. bortsett från grannen då.



Nej nu ska jag lägga mig. Är så trött hela tiden, ännu en biverkning. Men trots det kommer jag aldrig in i en avslappnad sömn. Gah! Får ta och dänga huvudet med en stekpanna.. kanske kan fungera.

Puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Sv: Okej. :]

Btw. Jag tycker du är jättefin :D

2009-04-27 @ 01:04:59
URL: http://badaboll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, vilken söt bild på dig! Jag är så dålig på att säga sådant, men du är ju verkligen jättesöt! Hoppas du får någon sömn. Jag har knappt sovit på en månad pga stress så jag kan förstå till en viss del hur du känner dig. -.-

2009-04-27 @ 08:22:26
Postat av: Elin

Det var jag som kommenterade ovan förresten. Hann inte skriva namn innan jag skickade. ^^,

2009-04-27 @ 08:23:42
URL: http://svartspets.blogg.se/
Postat av: miaka

hur många cm är håret? 60 eller 45? eller ja tror de är de olika längderan de har på hår på safari

2009-04-27 @ 09:11:09
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0