Ungjävlar

Och eftersom jag just i detta nu känner för att klaga så ska jag göra det.
Vill du inte läsa så låt bli helt enkelt, och ni som älskar småbarn kan ju stänga ner min blogg direkt.
Det är ingen hemlis att jag inte tycker om småbarn, enligt mig är de bara korkade, drällande, snordrypande, skrikande saker som skiter på sig, (Ja jag vet att jag kan hinna ändra mig om den saken när jag blir äldre, alla påpekar det) men ibland, på håll, kan de vara söta. Dock förstörs den idyllen ofta av att de öppnar käften.
Vad fan lär föräldrar sina ungjävlar nuförtiden?
När jag var liten fick jag alltid höra "det är fult att peka" och "prata INTE med främmande människor"
Men ändå så möts jag av bägge delar varje dag, och visst kan jag förstå att de pekar när jag går med mitt lysande hår osv, men måste snorbollarna prata med mig?

Som idag när jag var ute och rastade skruttan så råkade mina ben leda mig förbi ett dagis där det genast var en unge som körde in i dagisstaketet med sin fyrhjuking och skrek:
 "Vad heter du?".
Och då svarade jag i vanlig ordning:
 "Vad fan ska du veta det för?" och gick därifrån.
Lät bli att lägga till ungjävel på slutet då jag i ögonvrån såg något som liknade en dagisfröken.

Men seriöst, skulle jag varit en pedofil hade jag lätt lurat ut lillskiten och tagit med mig. Det finns ju orsaker till varför man inte ska prata med främlingar.

Så hör upp nu alla föräldrar, kan ni inte uppfostra ungen, låt bli att fortplanta er!


 Gud vad gött att skriva av sig lite. Imorgon blir det snälla inlägg igen.
Puss

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

DÄR ÄR JU DU! :DDDD

2009-04-03 @ 10:07:04
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag gillar när barnen partar med mej, och jag tycker du är lite konstig när du säger att du inte gillar det eller dem, men det är bra, vissa tycker det är jobbigt, Några av mina kompisar tycker det är jobbigt och väldigt störande, men jag älskar mina kompisar ändå, precis som med din blogg, du gillar det inte, men jag älskar din blogg ändå.

Kramkram!

2009-04-03 @ 15:34:18
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Linnea

Och det där du sa till barnet var inte snällt sagt, menmen, du är du och det är väldigt bra.

Vill du säga så, så får du det, jag skulle iallfall snällt svarat vad jag heter, Barn gör så, när jagf var liten så jag också så. Jag tycker det är trevligt att våga prata med folk, men det är ju inte lika kul att höra ett sånt svar.

kram igen (=

2009-04-03 @ 15:36:32
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0