Progeri

Som alla säkert vet finns det en sjukdom som heter Progeri, som gör att små barn åldras väldigt fort, deras kroppar är som en sjuttioåring när de är sju ungefär. Och de får alla åldersrelaterade sjukdommar som gamlingar får.
Det är ju egentligen jättehemsk och det är ovanligt att barnet ens klarar sig till tonåren.
Men alltså.. hur hemsk jag än låter så jag tycker de är så jävla söta, titta bara, små varelser som tagna ut Burtons film Mars Attacks. Fanns det ett djur som såg likadant ut skulle jag lätt ha det sm husdjur!

 

Usch vad hemsk jag känner mig, men kan ju verkligen inte låta bli att gulla mig över dem.
Fast ändå håller jag tummarna så att de hittar botemedel, för det kan ju inte vara roligt för föräldrarna att ta hand om ett barn de vet antagligen inte kommer få fira sin tioårsdag.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker också att de är himla söta! :)

2009-04-03 @ 16:26:09
URL: http://rockfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0