Yesterday is ...

Yesterday is history
Tomorrow, is a mystery
And today is a gift, Thats why it's called the present!

Joel har varit hos mig i några dagar. Massa film, en hel jävla hög med godis och timmar med prat. Underbart helt enkelt.
Linda kikade dessutom in med sprit i söndags.

Björns roomie adresserade mig som Hans ex för några dagar sedan i sin bdb, kan inte hjälpa att det svider till. Speciellt när jag tänkte be henne rätt till det och fick mitt meddelande raderat istället för besvarat. Kan inte riktigt fatta dealen där. Men det gör ont. Känns som om jag gjort något stort fel men kan verkligen inte sätta fingret på vad.

Hela livet känns rätt fucked up just nu.
Kan inte sova, mår illa när jag äter och dessutom känner jag mig ensam.
Ska ta mig in till Götet i veckan och sno lite sällskap!
Skolan blir såklart också lidande av sömnlösheten. Stressar igenom uppgfterna, men hamnar ändå på slänten. Känns som allt bara ramlar över en.

Enda positiva är att min födelsedag närmar sig, hoppas att det ska ligga lite pengar i ett paket för just nu är det väldigt dåligt på den fronten. Herregud, 19 år. Lite panik får jag allt när jag tänker på det. Inte för att det är ett så stort nummer, för det vet jag att det inte är. Mer panik över att jag inte åstakommit något än så länge! Och för att det gått så fort.. Livet  går så jävla fort.

Jag kräver inte någon direkt stadga i mitt liv, vill bara att det ska gå runt, även om det är med nöd och näppe!

Kommentarer
Postat av: Vargfader

Du har väl visst åstadkommit en hel del under dina 19 år, vad menar du att du inte har åstadkommit?

Jag är 22 och har precis börjat yrkesutbilda mig. På 22 år hinner man inte att gå på månen ;) Jag är dessutom en liten pojke i 25 åringars ögon i o m min barnsliga ålder :P

Glöm inte att se och uppskatta det vardagliga, det är oftast dina vardagliga sysslor som är det viktiga i ditt liv.

2008-09-16 @ 09:14:00
Postat av: Johannski.

awh. tänkte höra om du vill bli våldgästad någon gång snart?

2008-09-16 @ 11:44:49
Postat av: Mitsukai

tack vargfader!=)

Jag förväntar mig nog för mycket av livet.

But today's a gift. that's why it's called the present! Jag försöker lära mig leva så ^

2008-09-16 @ 12:37:36
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Mitsukai

ALLTID <3

komsi kosmi

2008-09-16 @ 12:37:54
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0