That story again..

"And I
I know what God thinks
God thinks you're a waste of flesh
God prefers an Atheist"

Kände att det behövdes ett citat till. Ska till Örebro imorgon.. idag. Fira mammas födelsedag. Känner mig inte alls pepp på det hela, men jag får äntligen återse min speldator!
Undra hur det blir att träffa mami igen. Vi har inte setts sedan vårat jättebråk för lite över två månader sedan då hon sa att jag i princip inte var hennes dotter. Jaja, ska nog överleva det hela, även om jag just nu är så nervös att jag kan spy.
Ska jag titta på mer Eureka tills jag somnas av utmattning!



Kommentarer
Postat av: JOhanna

awh, det går säkert bra. annars får du komma hem till mig och äta smörgåstårta istället. :p

hälsa henne grattis från mig, btw.

2008-09-22 @ 11:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0