Fuck life

Armarna pumpar av mjölksyra.
Sen jag hamnade i någon extremperiod av deppighet har jag tränat som en galning. För att få bort tankarna på annat.
Men hemma i min ensamhet är det svårt.
Snart kommer min favorithögtid.
Vad fan ska jag göra då?
De senaste åren har jag varit med Jojjo. Karvat pumpa, tagit långpromenad i höstmörkret iklädda kostymer och tittat på skräckfilm efter skräckfilm. Men vad ska jag göra nu?
Känns som att jag kommer sitta ensam och.. ja? Göra vad?

Hunden jag stod i kö för blev såld till människan precis före mig. Fuck >.<'
Nu blir det till att leta igen.

Tror livet verkligen hatar mig för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har ju inte ens frågat mig om jag vill hitta på något. o.O

2008-10-29 @ 16:55:53
Postat av: Mitsukai

Men jag har inte råd att åka upp till dig =(

2008-10-29 @ 20:15:27
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Johanna

Awh, crap. Annars hade du gärna fått komma på filmkväll här. Tänkte fråga tidigare, men jag antog att du hade bättre saker för dig. =/

2008-10-29 @ 22:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0