Where is he?

Var är lilla blå?
Har letat i flera veckor nu men han är verkligen borta. Hoppade han ner i din resväska jojjo? Eller så kanske han har flugit ut genom fönstret. Saknad är han iaf. Fattar bara inte hur han kan vara borta, finns inte överdrivet många gömställen i min lägenhet.  Jag hatar när saker försvinner!
 

Håller på att slåss med ddr, har en liten paus nu från en låt som jag bara inte klarar. Hur kul som hellst, förutom att svetten rinner efter nån timmas intensivt skuttande. Pust! Men det ska gå! Snart, strax om en stund.. ska bara hälla i mig ett par liter vatten innan jag svimmar.

Kommentarer
Postat av: Johanna.

Nej, han är inte här. Han kanske rymde till något kallare?

2008-11-10 @ 11:38:47
Postat av: Mitsukai

i hope not =(

2008-11-10 @ 13:27:20
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0