Tjo!

Hemma igen. Bläh! Tycker om att vara hos pappa, bara känslan av att vara i samma hus med någon som bryr sig. Höra rasslandet i köket och pappa som nynnar med i låttexter. Skulle inte vilja flytta hem igen dock. Inte på heltid. Trivs ju bra här hemma hos mig. Hihi.
Ser inte fram emot morgondagen. Ska till psyk kl 9.00!!!! Vilket betyder att jag måste upp halv åtta för att hinna. Har inget emot att vakna tidigt och typ ta en promenad, om jag vet att jag kan gå hem igen o lägga mig efteråt. Men direkt efter psyk ska jag vidare till farmor och hjälpa henne med huset. Jag och mina löften. På kvällen får jag iaf lite tid för mig själv när det bär väg till simmhallen. Bara jag och träningen.
Annars har jag varit borta från kameran ett tag, har inte direkt orkat göra annat än tassa runt i mysbyxor. Däremot har jag tagt tid och försökt lära mig hemligheterna bakom ett bra nattfotande. Är på god väg tror jag. Med iso, bländare och slutartid.



Här får ni själva se orsaken till min frånvaro framför kameralinsen. En oredigerad sanning *haha*


Kommentarer
Postat av: Becca

Sötis! :DD



pussa på



<3

2008-11-18 @ 10:16:55
Postat av: Mitsukai

<3

2008-11-18 @ 21:06:50
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0