Ebay n' stuff

Jag har hittat lilla blå!
Han låg bakom en bokrad i min hylla. Väldigt glad att han äntligen kom fram igen. Tjo!

Annars sitter jag och drygar mig framför ebay. Ska lägga ett bud om lite mer än en timma, precis innan auktionen går ut, och om det går vägen har jag lagt vantarna på en jättesöt peruk för under 200 kr (ink frakt). Jag älskar ebay! Visserligen kommer det bli lite kärvt med pengar till mat för resten av månaden. Men fuck off! Jag kan kila till pappa och fylla på magen.
Mitt högra pekfinger ser förresten ut som en överkörd prinskorv. Jag klämde det i en paraply-mekanism när jag var ute med Tobi, och det är fortfarande jättesvullet och infekterat. Vem fan lyckas egentligen med sådant.. Jag förvånar mig själv inom klantighet ibland. Som innan idag då jag skulle in till köket, missade dörrhålet och med ett "DUNS" brakade in i väggen istället. Go me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0