Mad Tea Party

Gud vad skööönt att all tvätt äntligen hänger i torkrummet. Blev tre fulla maskiner allt som allt. Stortvätt deluxe! Och jisses vad mycket kläder jag har. Jag menar, tre maskiner!!?? Och dessutom är mina garderober fortfarande fullproppade. Jag är nog lite av en klädgalning.. och så har jag ju mamma som mer än gärna överaskar mig med nya fynd.
Btw så är jag riktigt sugen på att fixa ett "mad tea party". Med massa te, champagne, kakor och vin. Få användning av mitt nya kakfat. Ett "tea paty" i goth/victorian/horror. Fan vad äg det skulle vara! Undra om någon skulle komma.. hmm.



Men innan något party kan bli av måste jag införskaffa ett köksbord. Och det är lättare sagt än gjort för mitt köksbord är en helveteshistoria för sig. Eftersom mitt kök är pyttelitet så måste jag "customiza" det. Bläh. Tror jag har kommit på en lösning, men pappa måste hjälpa mig med min idé.

Nu ska jag springa ner och hämta min förhoppningsvis torra tvätt.
Tjo!


Kommentarer
Postat av: Johanna.

Jag skulle gärna komma, men jag är inte goth och jag hatar både vin och champagne. :p Men jag kanske kan sitta under bordet och äta upp alla kakor. ^^

2008-11-16 @ 00:00:08
Postat av: Anonym

btw, jocke vill se the infamous linjalbild så jag tycker att du kan skicka den till mig om du har den kvar. :p

2008-11-16 @ 00:02:51
Postat av: Mitsukai

Du kan vara kakmonstret <3



vilken linjalbild O.o är det privat så messa ;)

2008-11-16 @ 02:34:39
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Miaka

det låter verkligen som en bra ide!

2008-11-17 @ 13:28:49
Postat av: Mitsukai

då räknar jag med att du kommer när det blir dags <3

2008-11-17 @ 14:50:37
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0