Lolita?

Ooh, det är snygga gaykillar på MTV. Hehe, tror jag är fast här i tv-soffan ett tag. Men det förtjänar jag efter min hemska utflykt innan idag. Duggregn, iskallt och stormvindar. Tycker det är rätt amazing att jag faktiskt fick tag på allt jag var ute efter. Dessutom var locktången billigare än vad jag trodde så jag fick råd med ett gameldags kakfat i två våningar. Hur snyggt som hellst! Börjar trilla in i gammelromantiken igen. Riiiktigt sugen på att leta reda på alla mina lolitakläder igen.
Är redan ute på ebay och njuter av vackra victorianska lolitaklänningar..



Jag trivdes ju verkligen i det. Kommer nog aldrig bli lolita på heltid igen, men lite skadar ju ingen.
Hmm, det passar ju att vara söt och gammeldags när julen närmar sig. Och det ser onekligen bättre ut med en lolita i köket än en cybergalning *haha*
Får se hur det blir.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Miaka

haha, aw va söt du är <3 Du passar helt sjukt bra i lolita, verkligen, det är ju desutom dig jag har att tacka att jag blev lolita :P det är ja väldigt glad för eftersom ja verkligen älskar det, det va som att hitta sig själv...

2008-11-15 @ 14:06:13
Postat av: Mitsukai

Hihi, jag minns första gången du dåg mig som lolita och höll på att dö <3 sötgumman!

2008-11-15 @ 18:16:36
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0