Update

Jag är ungefär så trött som jag trodde jag skulle vara.
Lycka till med att göra matteprovet, jag kommer ju sova istället, för jag slår vad om att så fort jag sätter mig någonstans så kommer jag slockna. Fick dessutom första klass på tågresan.. sköööna säten. Om jag skyndar mig att packa klart nu så hinner jag sova ett litet tag innan jag måste ut.. vädret är iaf på min sida idag. Fast jag blir alltid jättenervös när jag packar och är trött. Orolig över att glömma något viktigt osv.
Tandborste, pyjamar och underkläder.. Skrivit en checklista bara för att inte tabba mig som vanligt.
Nu måste jag skynda mig innan sängens dragningskraft blir för stor.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0