Doggi-clothes

Min vovve älskar katter och är livrädd för hundar. Hmm, något är fel i den lilla hjärnan. Under morgonpromenaden träffade hon en katt och de stod en lååååång stund och nosade på varandra. Sen följde katten med på resten av promenaden.
Jag är glad över att ha en hund som uppskattar kläder. Visst att det är nödvändigt med jacka när vi är ute, men hon uppskattar även en mysig tröja inomhus. Råkade köpa två plagg åt henne idag. En tjock vinterjacka för våra långpromenader.. och en jättesöt tröja! Sen håller jag på att buda på en julklänning på Ebay.
Hihi.






Jag vet att de är överpretentiösa. Men som sagt, hon gillar det och kommer ibland släpande på ett plagg hon vill ha på sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0