Let me sleep!

Jag är trött, väldigt trött. Kroppen är slutpumpad och hjärnan är degigare än vad den borde. Behöver vila, nej måste vila. Men frågan är när?
Imorgon blir det AF, sen iväg o leka med Gustav tills onsdag. Får se om jag kan klippa mig onsdag kväll. På torsdag bär det iväg till doktorn för att få ordning på ryggen, och fredag ska jag till kinna. Sen på lördag ska jag först på casting till en modevisning och efter det blir det teater, brott o straff. Dessutom kommer Joel på söndag.
Jag kommer vara mycket död Anna på måndag!
Fan, på måndag ska jag till Borås och träffa Cissi ju!
Jaja, vila får man göra när man har dött, och i den här hastigheten lär den dagen komma snabbare än väntat.
Har kommit på lite grejer till mitt rum för den delen. Fast till min brillianta plan behöver jag massor av ljusslingor och en mysig fåtölj.. och någon slags hög bokhylla. Men det kommer jag väl inte ha råd med på ett bra tag så jag får försöka klara mig med det rum jag har.
Hur kommer det sig att alltid när det är specifika saker man vill ha så finns inga pengar, men när man väl har pengar, finns inget speciellt man vill ha, men ändå försvinner slantarna?!
Jag kan omöjligt vara ensam om det problemet.

Btw så älskar jag mitt halsband!

image5

Kommentarer
Postat av: Johannski,

lol. :P jag läste "på fredag ska jag bli kvinna" XD

och, det är lag på att man aldrig ska ha pengar när man väl vill att de ska vara där.. sen när man har dem så lägger man dem på helt onödiga saker, som väskor som pajar efter 3 dagar och mat.... o_o

2008-03-03 @ 22:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0