Friends and Theatre

Äntligen hemma!
Eller hemma har jag väl varit, men äntligen tid att sätta mig ner, ta ett djupt andetag o bara skriva ner lite tankar o händelser!
Har hänt så mycket den senaste tiden som jag faktiskt velat blogga om, i princip allt sedan i lördags då jag var med om en såndär livsupplevelse som man aldrig kommer kunna glömma. Pappa bjöd på teater, Backateaterns uppsättning av "Brott och Straff" i modern tappning. Seriöst, det var det bästa jag sett! Det pirrar i magen bara jag tänker på det. Hela upplägget, skådespelarna, musiken.. känslan! Jag växlade mellan hejdlösa skratt till tårar som sakta hittade sin väg nerför kinderna. Oh jag vill se den igen, jag vill uppleva allt om igen! Men på samma gång vet jag att om jag ser den igen kommer lite av magin försvinna... Jag får leva på mina underbara minnen, och känslan som sitter kvar i kroppen!
Önskar verkligen att jag på något sätt kunde förmedla känslan av teatern till er som läser det här, men vet att det inte går.. fan! Hur beskriver man himlen till någon som är i helvetet?!

image8


Joel var här under söndag-måndag. Gud vad jag har saknat honom!
Han kommer nog alltid vara en såndär människa som ligger närmast hjärtat.
En sån man faktiskt kan prata med, eller bara göra ingenting utan att det känns fel eller blir tråkigt.

Sen var jag iväg en snabbis till Göteborg med o kramader lite på Gustav *hjärta* innan jag tuffade iväg till Borås för en träff med Cissi. Jävlar att det kan vara så mysigt att prata om religion över en kaffe, och du gumman, det ordnar sig! Stanna upp och lyssna till ditt hjärta så löser det sig! Jag kommer alltid stödja dig, och det vet du.
Imoron bär det av till Johanna. Saknar henne sjukt mycket! Har suttit o letat igenom massa gamla bilder på oss för att hitta en riktigt söt att skicka in till labb o få stor fotokopia på.

Jajaj, nu ska jag hoppa in i badet o få lite avslappning innan stressen börjar igen.

Oh, btw.. castingen i lördags gick jättebra! Håll tummarna för mig nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0