Adventure of the night

Just nu känner jag mig så jävla ensam. Instängt här, kunde inte åka iväg till tönt idag, han skulle iväg, och frågan är om jag kan åka imorgon istället, har ju knappast råd med tåg då bussen inte går på helger.
Fan!
Bara ge mig en lägenhet, snälla! En liten ful etta i slummen, whatever, jag behöver bara komma bort från det här.
Jag behöver kunna träffa människor utan att bli ruinerad, eller behöva åka halv fyra för att komma hem. Och ja, jag är desperat just nu.. och ja igen, jag är inne i en svacka.
Var på arbetsförmedlingen för första träffen med min nya handledare, han tyckte tydligen att jag utstrålade glädje och lugn, bra, då fungerar mina skådespelartalanger fortfarande. Fast de intensiva nysningarna förstörde en hel del. Är så otroligt förkyld. Räknade fjorton nysningar direkt efter varandra, rekord för mig, hjärnskakning för huvudet.

Klockan är halv två och natten är äckligt tyst.
Sitter inloggad på msn och väntar på att ännu en ensam själ ska komma in där, så vi kan vara ensamma tillsammans. Fan, jag är så patetisk som sitter här och tycker synd om mig själv. Måste hitta min "happy smile"- mask och sätta på den igen, även om det inte heller är det bästa. Näsan rinner, måste snyta mig... Dumma förkylning!

Nattens tilltugg är pocky, hittade en oöppnad ask med smak av jordgubbar, Kom till att fundera om det finns något tråkigt test att fördriva tiden med under sökordet "pocky". Självklart! Det är ju internet baby!
Testet utlovade att hitta vilken pockysmak som passar mig bäst.

image14

Jag ska tydligen inte alls äta pocky.. intressant.

När ska någon rädda mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0