A name and some plans.

Hon är över midnatt, så att säga att jag hade namnsdag idag vore fel.
Så, jag hade namnsdag igår. Camilla, dock inte mitt tilltalsnamn men likväl blev det fika och mys. Pappa hade köpt paket till mig! Jag tycker om pappa! Dock inte bara för att han köper paket, utan för att han alltid finns där. Tänkte lite på det idag, han har verkligen blivit medsläpad genom massa skit för min skull, men trots det har han stått upp för mig.
Älskar dig pappsen, även om jag skriker åt dig ibland.
Har hittat massa snygga hårgrejjer för den delen. Nu behöver jag bara 1500kr med. Tror att det mest värdefulla på mig är håret. Eller kanske mina nördsmycken! Kom på att jag har en hel del sådant, ringar med spökena från pac man, bältesspänne format som en nintendokontroll, halsband av gameboy (och ett gamegirl) och en hel del annat. Men det är snyggt så orka bry sig!

image6

Casting idag för den delen. Vet inte riktigt varför jag ska gå, chansen att jag kommer med e ju minimal, men jag hoppas träffa lite nya människor, och det finns ju sämre sätt att spendera en lördageftermiddag. Satt och fyllde i formuläret nyligen. Jag är jävligt nervös över att jag inte ska hitta till lokalen. Jag är fortfarande inte pro på det här med spårvagnarna, även om jag lärt mig fort. Men jag lär komma fram på någon höger.
Dessutom är det ju teater idag. Jag är pepp, pepp, pepp!

Men men, ska dra mig till den lockande sängen nu, fast jag vet att jag inte kommer kunna sova på ett bra tag. Men psp räddar många nätter!
Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0