Under this weather

Hemma igen efter att ha åkt runt lite. Jag tycker inte om att vara hemma ensam, eller jo egentligen, men inte idag. 
Mår så otroligt illa efter igår, började knapra tabletter igen efter ett litet uppehåll o min kropp sa ifrån direkt, har nog grön hy idag, vågar inte titta i spegeln än på ett tag iaf.
Imorgon är det japankonvent i Borås, är faktiskt inte alls pepp på det, men jag ska väl gå dit bara för att jag lovat att vara med i modevisningen, får se hur det går, helst skulle jag bara vilja krypa ihop i ett hörn med film och glömma världen lite, inte för att den är särskilt dum emot mig just nu, utan bara därför att det vore skönt att koppla bort allt för ett litet tag, samla krafter för nästa veckas stress, var så längesedan jag fick tid att riktigt andas ut.

På senare tid har mitt ex också börjat höra av sig med meddelanden som "jag vill ha dig tillbaka" och "har aldrig slutat älska dig". Känns väl lite knepigt, och dessutom svårt att ta på allvar när han endast skriver det i sms och inte ringer.
Hoppas det kan lösa sig snart, men om min magkänsla har rätt kommer det inte försvinna från mina axlar förrän jag åker tillbaka till Örebro.

Jag har verkligen blivit spänd på senare tid, ryggen värker, nacken bultar. Vet inte riktigt vad det är som händer, vet bara att just nu önskar jag att just han var hemma hos mig, för att säga "du, allt ordnar sig". Och vet ni, jag skulle tro på hans ord.

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0